Wynajmij auto z Select Automotive w 3 prostych krokach

Wybierz auto, jakie Cię interesuje, podaj termin, wybierz miejsce odbioru i zarezerwuj swój wymarzony samochód.

Loading...

Wybierz miejsce odbioru i czas

Data i godzina odbioru

Data i godzina oddania

Wybierz interesujące Cię auto

Podaj swoje dane

Najczęściej zadawane pytania

1Kto może wynająć samochód?
Wynajmujemy nasze samochody zarówno osobom fizycznym jak i firmom. Musisz mieć ukończone 21 lat i – jeśli reprezentujesz firmę, musisz być upoważniony do jej reprezentacji oraz zawarcia umowy. Jeśli jesteś obcokrajowcem, musisz posiadać kartę stałego pobytu w Polsce.
2Jak mogę zarezerwować samochód?
Wypełnij formularz kontaktowy albo po prostu zadzwoń – nasz Doradca omówi z Tobą wszystkie szczegóły i dopasuje najbardziej korzystne rozwiązanie.
3Jakie opłaty muszę ponieść żeby wynająć samochód?
Będziemy potrzebowali, abyś wpłacił nam depozyt zwrotny w wysokości jednomiesięcznego czynszu najmu oraz pierwszy miesiąc najmu z góry. Nie zostaniesz zaskoczony żadnymi dodatkowymi kosztami!
4Jak mogę zrealizować płatność?
Wpłaty możesz dokonywać zarówno przelewem jak i kartą. Nie rozliczamy należności gotówką.
5Jakie dokumenty są mi potrzebne przy wynajmie prywatnym?
Do wynajęcia samochodu będziemy potrzebowali od Ciebie dowodu osobistego oraz prawa jazdy. Konieczne będą również stosowne zgody na weryfikację Twojej osoby. Szczegóły przekaże Ci nasz Doradca.
6Jakie dokumenty są mi potrzebne przy wynajmie firmowym?
Do wynajęcia samochodu będziemy potrzebowali NIPu podmiotu, który reprezentujesz. Musisz być także upoważniony do reprezentacji tego podmiotu oraz wypełnić stosowne zgody na weryfikację. Jeśli to nie Ty będziesz użytkownikiem samochodu, będziemy prosili Cię o uzupełnienie danych użytkownika w późniejszym terminie. Musisz także posiadać dowód osobisty. Prawo jazdy będzie konieczne, jeśli to Ty będziesz kierował samochodem.
7Na jaki okres mogę zawrzeć umowę?
Umowę zawierasz na okres od 1 do 6 miesięcy. Masz prawo przedterminowego zakończenia umowy z zachowaniem dwutygodniowego okresu wyprzedzenia (nie wcześniej niż po miesiącu trwania najmu), musisz nas jednak powiadomić o tym w formie pisemnej na adres biuro@select-automotive.pl
8Jak mogę przedłużyć umowę?
Umowę możesz przedłużyć kontaktując się z nami na dwa tygodnie przed jej zakończeniem. Zanim się to jednak stanie, nasz Doradca w rozmowie z Tobą sprawdzi stan techniczny samochodu oraz jego przebieg. Jeśli samochód będzie miał przebieg wskazujący na konieczność jego wycofania z kontraktu, nasz Doradca zaproponuje Ci kontynuację wynajmu w oparciu o inny, adekwatny samochód.
9Jak mam postąpić w przypadku awarii samochodu?
W razie jakiejkolwiek awarii samochodu powinieneś skontaktować się z naszym całodobowym Assistance pod numerem +48 22 389 77 20 . Assistance wypyta Cię o szczegóły oraz zaproponuje pomoc.
10Jak mam postąpić w przypadku szkody komunikacyjnej?
W schowku przekazanego samochodu znajdziesz pełną instrukcję postępowania. Pamiętaj żeby zawsze wezwać niezbędne służby oraz zatrzymać się w bezpiecznym miejscu i postępować zgodnie z instrukcją załączoną w samochodzie.
11Czy mogę znieść udział własny w szkodzie?
Tak. Za niewielką comiesięczną dopłatą możesz znieść udział własny w szkodzie i w pełni cieszyć się wynajmem nawet w sytuacji, w której spowodowałeś szkodę czy kolizję, bądź uszkodzono Ci samochód a sprawca nie jest Ci znany. Wówczas po zgłoszeniu sprawy do naszego całodobowego Assistance i postąpieniu zgodnie z przekazanymi wskazówkami, nie zostaniesz obciążony udziałem własnym w szkodzie.
12Czy mogę wyjechać za granicę?
Oczywiście! Konieczne jest tylko zgłoszenie tego faktu do nas – Doradca Assistance przekaże Ci wszystkie konieczne informacje. Pamiętaj, że może zostać naliczona opłata za wyjazd zagraniczny oraz o tym, że poza granicami Polski pomoc naszego Assistance może być utrudniona.
13Gdzie mogę odebrać mój samochód?
Samochód możesz odebrać nieodpłatnie w każdym z naszych Oddziałów w godzinach 9-17 w dni robocze. W pozostałe dni możemy wydać Ci samochód po wcześniejszym ustaleniu, za dodatkową dopłatą. Możemy również podstawić Ci samochód odpłatnie bezpośrednio pod dom/firmę.
14Jak mogę oddać mój samochód?
Samochód możesz odebrać nieodpłatnie w każdym z naszych Oddziałów w godzinach 9-17 w dni robocze. W pozostałe dni możemy wydać Ci samochód po wcześniejszym ustaleniu, za dodatkową dopłatą. Możemy również podstawić Ci samochód odpłatnie bezpośrednio pod dom/firmę.
15Czy muszę myć i tankować samochód przed jego oddaniem?
Bardzo prosimy, by samochód był oddawany w takim stanie, w jakim został pobrany. Ułatwi to zarówno ocenę jego stanu technicznego jak i oszczędzi Twoje pieniądze.
16Co ze zwrotem depozytu?
Depozyt jest oddawany w przypadku zwrotu samochodu w stanie nie pogorszonym, z wyłączeniem normalnej eksploatacji. Z depozytu możemy potrącić zarówno opłaty administracyjne wynikające z cennika jak i rozliczyć ewentualne uszkodzenia czy inne należności z wyłączeniem opłaty za wynajem. Depozyt zwracamy przelewem na podany przez Ciebie rachunek bankowy.
17Wynajem na abonament
Wynajem na abonament na 6 bądź 12 miesięcy
18Wynajem w subskrypcji
Wynajem od 1 do 12 miesięcy z możliwością przerwania wynajmu w dowolnym momencie.